به مناسبت اربعین حسینی؛

۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد خراسان جنوبی آزاد شدند
جانشین ستاد دیه خراسان جنوبی از آزادی ۴ نفر از مددجویان زندان استان به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان خراسان جنوبی،«حامد اکبرپور» گفت: از راه‌های بسیاری می‌شود به شاهراه اربعین رسید و مسافر طریق الحسین بود.
وی ادامه داد: یکی پیاده سفر می‌کند به کربلا در اربعین، یکی موکب به پا می‌کند در عمودهای منتهی به کربلا در اربعین، یکی نذری می‌دهد، آن یکی دست دردمندی را می‌گیرد و اما برخی هم پرنده‌های در قفس را در راه اربعین حسین آزاد می‌کند.
اکبرپور افزود: برخی نذری اربعین حسینی آنها آزادی زندانیان دربند است و به طور حتم نیز این خیران با گلریزانی که در اربعین حسینی دارند جزو غایبان حاضر طریق الحسین هستند.
جانشین ستاد دیه خراسان جنوبی بیان کرد: به مناسبت اربعین حسینی ۴ نفر از مددجویان از زندان‌های استان با بدهی حدود ۹۱ میلیارد ریال آزاد شدند.
به گفته وی از این مبلغ حدود ۵۶ میلیارد گذشت شاکی، ۳۱ میلیارد ریال اعسار و حدود ۲۶ میلیارد ریال از محل منابع استان و ستاد دیه کشور و الباقی آورده مدجویان نیز پرداخت شد.
اکبرپور خاطرنشان کرد: اکنون ۵۲ نفر زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان داریم که امید است با کمک خیران استانی و گذشت شکات بتوانیم زمینه آزادی این زندانیان جرایم غیر عمد را نیز فراهم کنیم.
وی یادآورشد: مردم نوعدوست می توانند در پویش قدم قدم تا آزادی ویژه زندانیان جرائم غیر عمد تا اربیعن حسینی زمینه آزادی زندانیان چشم انتطار را محیا کنند.
انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *